Utmaning - tacksamhetslista

Idag var det första skoldagen för mig nu efter lovet. Det kan ju vara lite segt även om jag mest var taggad på att träffa alla vänner igen. Men nu är jag helt slut. Tänkte att jag måste göra något för att muntra upp mig själv. Så jag skrev en lista på saker som jag är tacksam för.
Jag utmanar alla bloggare att göra samma sak!
Det är riktigt kul och man inser att livet ibland inte är lika surt som det verkar.
 
Om någon gör en sån här lista får ni gärna länka den i en kommentar, lycka till!


Kommentarer
Fanny

Så fin lista! Det är verkligen viktigt att göra sådana, att uppmärksamma vad man tycker förgyller livet.

Svar: Tack, ja precis :)
TacosPanda

2013-01-11 @ 11:13:29


Kommentera så blir jag gla'!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0