Tävling hos Nevnarien

Nevnarien har en tävling på sin blogg just nu där man kan vinna en Wacom Intuos Pen&Touch S (vilket är en ritplatta). För att delta ska man visa några av sina verk. T.ex. teckningar, foton, illustrationer osv. Jag skulle verkligen vilja ha plattan då den är lätt och liten (och bra såklart!). Har haft min nuvarande ritplatta sjukt länge och den är ganska stor och klumpig. Eftersom att jag släpar med mig plattan till skolan varje dag så skulle denna vara så bra!
 
Jag älskar att rita eftersom att det är så häftigt vad man kan skapa från bara en blank yta. Det är även ett sätt för mig att få ut min överdrivna fangirlighet! Senaste tiden har jag fangirlat otroligt mycket på The Hobbit och Sagan Om Ringen, vilket man ser på mina bilder nedan ;)
 
Här är lite bilder jag ritat senaste 3-4 månaderna.
Ritar i Photoshop CS6 :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera så blir jag gla'!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0