Teckning

Vet inte om jag sagt det men jag tycker mycket om att rita/teckna/illustrera osv whatever. Igår ritade jag Dennis Camitz. Lite snabb bild, tog väl en 2 h bara. Det mesta jag lagt ner på en teckning som jag ritat på datorn är 8 h. Tycker ni jag borde lägga upp fler bilder jag ritat?
 
Dennis är grym! Han var med i The Voice Sverige, det var så jag började lyssna på honom. Var på en spelning för ett tag sen, det var helt underbart. Han finns på Spotify så in och lyssna!
 
La upp bilden i hans logg på Facebook och han kommenterade. (WOHO!)
"Åh! vad duktig du är! :) Väääldigt, väldigt fin! Kram!"
 
Jag blev glad, väldigt glad.


Kommentarer
Under mina lockar

Jättefin teckning! :D

Svar: Tack så mycket :)
TacosPanda

2013-01-12 @ 23:02:13


Kommentera så blir jag gla'!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0